Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Αυτός και Εαυτός


Φωτογραφία από πλάνο του Χίτκσοκ στην ταινία του "The wrong man" (1956)

- Ν’ ανοίξω το παράθυρο, να γίνει φως;
- Μόλις που ξημερώνει. Έχεις καιρό. Κοιμήσου λίγο ακόμη.
- Έχω όνειρα μεγάλα και φτερά!
- Α, σοβαρά; Μη βιάζεσαι. Έχεις καιρό. Να το κουτάλι σου, να τρως, να δυναμώσεις. Κοίτα τον γείτονα τι ωραία που μασάει.
- Να δείξω με το δάχτυλο στον ουρανό το αστέρι το δικό μου;
- Και τι τον θες τον ουρανό; Η γη δεν σε χωράει; Κοίτα τσιμέντα και οικόπεδα και σπίτια και ανέσεις˙ όλα για σένα γίνανε. Πούλα κι αγόρασε. Και τι ωραίος που γίνεσαι. Δεν θες ν’ αρέσεις;
- Να ψιθυρίσω έναν σκοπό και μαγικό να γράψω ένα τραγούδι;
- Σώπα και θα ξυπνήσεις το παιδί! Το νου σου εδώ, στον γείτονα. Τρέξε να τον προφτάσεις. Θα βρεις καιρό για μελωδίες και όνειρα, ωσότου να γεράσεις.
- Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, Αυτέ και Εαυτέ μου, όσα μου γύρεψες όλα σου τα ‘χω δώσει. Την άνθισή μου λαχταρώ! Ήρθε ο καιρός ή ακόμη;
- Έτσι δειλός που ήσουνα και υπάκουος σαν δούλος, ήρθε και σε προσπέρασε. Νύχτωσε πια. Ο χρόνος δεν σου φτάνει.


Γεωργία Α. Βεληβασάκη, Σαμοθράκη 27.06.2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: